joi, 28 mai 2015

Infidelitatea lui mă ucide



Sunt mamă a doi copii și în cuplu de 5 ani. Infidelitatea lui mă ucide şi mă întreb des dacă îi răspund la impulsurile sexuale dacă a ajuns să umble după alte fuste.
Ah, 5 ani de dragoste, cu suișuri și coborâșuri, normal. La început am crezut că vom putea trăi fericiţi mereu, dar acest om pare nesătul după femei. Mă simt, mi-e rușine de comportamentul lui nebun.
Încercăm să vorbim, punem la puct problemele dar nu se schimbă nimic. El rămâne cu obsesiile sale și eu cu frustrarea mea, ceea ce ne otrăveşte viețile.
Îl iubesc, nu vreau să plece din cauza asta. Dar mă simt tristă pentru că merge în altă parte, doar pentru sex, am doar o singură viață și vreau să mi-o trăiesc deplin.


Nu văd nicio altă soluție în afară de a continua pentru a-i reduce poftele.
De asemenea, mi-e teamă să mă atașez de alt bărbat. Pentru că nu ştiu dacă nu va fi tot ca al meu... Are farmece făcute? Ce să fac?

                                                Madelyn, Dallas, Texas, SUA


Soţul tău este dependent de femei şi de sex, dar cineva i-a făcut magie voodoo ca să se transforme şi să vă despartă.
O femeie care îl ţine ăn vrăji şi care îl manipulează constant. Periculoasă şi posesivă!


Trebuie să-i fac un ritual de protecţie şi altul pentru a anula farmecele puternice care i s-au făcut. Sună-mă ca să stabilim detaliile şedinţei  de magie.

                                                  Clarvăzătoarea Sultana


Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu