duminică, 17 mai 2015

Relaţie complicată



Sunt într-o relație cu un bărbat de peste7 luni şi mă face complet fericit însă îi este frică să se implice prea tare.
Oricum, îl iubesc foarte tare deşi mă deranjează indecizia lui, faptul că amână să fim împreună şi oficial. Recent, un prieten bun a început să-mi facă curte cu asiduitate și nu am fost în stare să-l resping, este drăguţ şi m-a găsit într-un mare moment de slăbiciune, recunosc.


Mă gândesc intens la cei doi și sper să ştiu ce vreau cu adevărat. Dar care este jumătatea mea? Cine mă iubeşte cu adevărat? Cred că cel mai bun prieten al meu este romantic şi bun dar celălalt mă umple de bucurie şi-mi dă speranţe. Ce să fac? Să merg mai departe cu el? Ar trebui să-l las baltă pe prietenul meu? Pe cine să aleg între acești doi oameni?

                                                        Nora, Zurich, Elveţia


De fapt, amândoi te iubesc şi te aflii îtr-o poziţie privilegiată. Dar numai unul dintre ei este jumătatea ta, este clar.
Este vorba de actualul tău prieten, care ştie deja că are un rival şi a acţionat în consecinţă. Vrei să alungi farmecele sau să rămâi cu el? Aştept o clarificare din partea ta.

                                                   Vrăjitoarea Vanessa



Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi site-ul ei: www.vrajitoareavanessa.ro
Vizitaţi şi blogul său

Vizitaţi şi pagina ei de pe site-urile




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu