vineri, 8 mai 2015

Îi era frică să nu mă dezamăgească



Îi era frică să nu mă dezamăgească pentru că sunt o femeie "specială" şi se simţea amorezat până peste cap de mine, eu, care reprezentam de fapt o fantasmă pentru că sunt aproape ca o picătură de rouă cu faimoasa actriţă Sandra Bullock.


Nu putem ști ce va întâmpla în viitor cu noi şi nu mă deranja deloc comparaţia pe care o făcea cu această celebritate de la Hollywood care mă încântă peste măsură.
Primeam sms-uri în fiecare sfârșit de săptămână de la el și ne vedeam luni, toată după-amiaza când ne făceam de cap. Apoi, brusc, totul s-a întrerupt şi m-a lăsat baltă. De ce? Ce l-a deranjat la mine? Şi-a găsit pe alta sau are vrăji făcute?
Sunt cu adevărat disperată. Credeam că vom rămâne împreună. Vă rog să faceţi în aşa fel încât să-l aduceţi înapoi, căci îl iubesc mult de tot.

                                                        Jenny, Chicago, SUA

Nu eşti singura care îl iubeşte şi acea persoană feminină a făcut vrăji cu magie voodoo ca să te lase şi să stea cu ea.


Ai nevoie de un ritual ca să-l aduc în braţele tale. Sună-mă şi trimite-mi poza voastră.

                                                      Clarvăzătoarea Natalia

Contact: 0722.440806, 0747.204443, 0764.935747
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu