miercuri, 6 mai 2015

Mi-a spus că parcă ne cunoaștem dintr-o viață anterioară



Mi-a spus parcă ne cunoaștem dintr-o viață anterioară şi aşa am simţit profund şi eu, da, este perfect adevărat.
Sunt într-o relație cu un bărbat cu zece ani mai mare decât mine, canadian din Vancouver. A fost o dragoste fulgerătoare din partea noastră, am fost amândoi de acord.


Dar marea problemă este că el încă trăiește cu fosta lui soţie şi au doi copii împreună.  Vine să mă vadă des la Montreal, de multe ori sună în fiecare zi timp de cel puțin 6 ore în total pentru că vrea să ştie absolut tot ceea ce fac, uneori cu lux de amănunte.
 Uneori, mă gândesc că aş putea să-l pierd aşa cum s-a întâmplat cu iubitul lui Demi Moore în filmul Fantoma, care m-a sensibilizat profund. El trăieşte de multe ori periculos şi are prieteni dubioşi, i-am spus asta dar nu vrea să renunţe la aceşti oameni care-l duc la pieire. Nu ştiu exact ce afaceri învârte însă mă cam tem să nu-l pierd într-o bună zi.
Oare i-a făcut cineva farmece sau blesteme de-i merge tare prost în ultima vreme? Se ceartă des cu soţia lui şi chiar cu mine şi mă caută din ce în ce mai rar. Ce să fac ca să fie cu mine? Este el jumătatea mea? Pot să mă bazez pe cuvintele şi jurămintele acestui om?

                                                    Viky, Montreal, Canada

Trăieşte periculos, este adevărat, nu te-ai înşelat. Are mulţi duşmani şi mulţi îi vor răul.


În cărţi mi se arată că el este totuşi jumătatea ta! Veţi fi împreună dar pentru asta, trebuie să fii ajutată cu un ritual. Am nevoie de un lucru de-al lui şi de ceva timp ca să funcţioneze magia mea. Sunt multe speranţe pentru viitorul vostru comun!

                                                          Prezicătoarea Amalia


Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu