duminică, 10 mai 2015

Prietena mea era absolut convinsă că o înşelam



Eram într-o adevărată stare de şoc, vă rog să mă credeţi. Iritat şi nervos. Prietena mea era absolut convinsă că o înşelam şi îi înţeleg reacţia pentru că, la urma urmei, mă iubea enorm.
Situaţia ei de confuzie, deranjantă desigur, a făcut-o să mă acuze de ce este mai rău. Ah, câte nu mi-au fost date să aud! Un potop de cuvinte greu de reprodus. Şi pentru ce, mă rog?
Degeaba mă scuzam că nu aveam nimic cu colega mea de serviciu superbă, care pare o actriţă italiancă veritabilă şi seamănă mult cu Monica Bellucci. La mijloc era o mare neînţelegere!


Femeia rănită mă ataca în fel şi chip, nu aveam cum să-i ţin piept. Nu mă dau eu bătută însă cu una cu două... Am lăsat-o baltă şi am plecat, sperând să revină la sentimente mai bune faţă de mine. Dar nu a fost să fie!
M-a evitat şi ţinut la distanţă de atunci pentru că a crezut că asta meritam cu adevărat. Oare i-a făcut cineva farmece ca să mă respingă? Are pe altul? Ce să cred?
Nu o pot uita şi vreau să fiu din nou cu ea. Vă rog, vă implor să mă ajutaţi.


                                           Carlo Fabio, Rimini, Italia


De fapt, o femeie a intervenit între voi ca să nu mai fiţi împreună, aşa am văzut în cărţile mele. O femeie din preajma ta, poate chiar această femeie care este suspectată de iubita ta.
Nu ar fi exclus! mai ales că acum, te vezi periodic cu ea. Dacă o vrei însă pe fosta, caută-mă să-ţi fac un ritual care să vă apropie ca în trecut. Se poate. Dar grăbeşte-te!


                                                   Tămăduitoarea Atena


                                                                                                                          
Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu