sâmbătă, 16 mai 2015

Am prins-o pe soţia mea în pat cu altul



Am fost căsătorit timp de 8 luni și am o fetiță de 7 luni. Dar la începutul lunii martie s-a petrecut ceva grav, am prins-o pe soţia mea în pat cu altul.
A fost un şoc imens pentru mine! Era cu şeful ei italian şi din acel moment, viaţa mea a luat o turnură nenorocită, nimic nu a mai mers, totul s-a dus de râpă.
Soția mea s-a scuzat dar eu nu pot s-o iert. Mi-a zis că i-au fost făcute farmece de o duşmancă pentru a mă înşela. Infidelitatea ei m-a nenorocit. Îngrozit, am cerut ajutorul vrăjitoarei Mayla care a reuşit să alunge farmecele despre care îmi vorbea soţia mea. Era adevărat!
Suntem din nou împreună şi chiar sper să dureze, deoarece o iubesc mult şi nu vreau să mi se distrugă familia.


                                                         Matei, Bologna, Italia





Contact vrăjitoarea Mayala: 0745.244116, 0769.754429
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteurile
www.vrajitoarero.com,
www.vrajitoareledinromania.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu