joi, 7 mai 2015

Am stat patru ani cu o fată superbă gen Jennifer Aniston



Am stat patru ani cu o fată superbă gen Jennifer Aniston, după care întorceau toţi bărbaţii capul atunci când ieşeam împreună în oraş. Dar în cele din urmă m-a părăsit pentru un om de afaceri foarte bogat care uite că i-a sucit minţile.
Recent, a luat legătura cu mine deoarece dorea să vorbim din nou. Sunt puţin cam blocat, dar nu pot să o refuz pentru că o iubesc la nebunie.
Am încercat să țin capul sus și să fiu orgolios însă inima mea îi cedează pas cu pas.
În inima mea este definitiv intrată şi orice aş face, nu pot să o mai scot de acolo, este foarte clar. Cel mai rău lucru este am mari suspiciuni, de genul că m-ar putea lăsa oricând pentru altă himeră. Am petrecut o seară împreună şi a fost fantastic. Când mi-a vorbit de experienţa ei traumatizantă a început să mă irite. 


Oare îl mai iubește pe acel om? Nu am stabilit reguli fixe, totul este atât de ambiguu între noi... Sunt pierdut! Ce ar trebui să fac? Să o ţin la distanță? Mă va părăsi din noui? Îmi fac speranțe false? Sunt un simplu pion? Am vrăji făcute?

                                          Carlos, Dallas, Texas, SUA

Din păcate, cineva ţi-a făcut farmece cu magie voodoo şi lucrurile pot să ia o cotitură nefavorabilă pentru tine.


De aceea te-a şi părăsit! Este necesar un ritula de protecţie şi descântece ca să scapi de răul din jurul tău.

                                                       Vrăjitoarea Sofia


Contact :  0764.005138, 0745.762879, 0039.3299848361
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu