joi, 14 mai 2015

Este dependent de droguri şi alcool



Trăiesc cu prietenul meu de 2 ani, este dependent de droguri şi alcool. Bea în cantităţi foarte mari şi-mi nenoroceşte cu adevărat sufletul, mă distruge din toate punctele de vedere. 


Mâ simt închisă într-o situaţie de cuplu din care simt că nu mai pot să ies.Când m-am mutat la el, nu ştiam de aceste lucruri ascunse, m-a vrăjit uşor. Cert este că totuşi atunci nu bea atât de mult.
Problema este că el poate deveni agresiv şi violent când bea, mi-e frică să nu mă omoare cumva. Nu se poate opri. Nu-l mai recunosc şi nu-l mai suport.
Speram să renunţe, să se calmeze puţin şi sâ înţeleagă exact prin ceea ce trec. N-a fost cazul! Sunt foarte disperată şi vă solicit sprijinul. Cineva ne-a făcut oare vrăji?


                                                          Betty, Nevada, SUA


Problema lui se poate rezolva la cabinetul meu. Sună-mă şi trimite-mi un lucru de-al lui ca să-i fac un ritual special prin care să-i alung viciile.
 Are vrăji făcute, dar le pot dezlega. Nu dispera!


                                              Vrăjitoarea Irina Primavera




Contact: 0721.166364, 0213. 526656
Vizitaţi şi pagina mea de pe site-ul
www.vrajitoareledinromania.ro
Vizitaţi şi pagina mea de pe sit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu