marți, 19 mai 2015

Îmi place soțul meu, dar iubirea mea se stinge



Sunt pierdută, îmi place soțul meu, dar iubirea mea se stinge, dacă nu este întreținută. Nu este romantic, de asemenea, ne-am certat des în ultima perioadă.


Suntem în cuplu de 14 ani și căsătoriţi timp de numai doi ani, eu am 26 de ani și soțul meu 30, nu avem copii.
Treptat, simt faţă de el ură și dispreț în foarte multe momente. Nu mă împac prea bine cu amestecul ăsta de ură și iubire ... dar nu mă văd divorţată sau să locuiesc cu un alt bărbat și cred sincer că alături de el pot fi fericită.
De fapt, el este același iar eu nu sunt deloc fericită, nu sunt împlinită și mă deranjează enorm această situație în care mă aflu. Pentru el, mi-am schimbat lookul deoarece ştiu că o adoră pe Angelina Jolie şi am vrut să semăn şi eu cu aceasta, doar doar va deveni romantic cu mine.
Nu ştiu dacă mă înșală însă vreau să ştiu, normal. Poate are deja o amantă? Sunt patetică? Ştiu, scuze dar mă simt tare confuză. Am cumva farmece făcute?


                                            Virginie Diane, Bruxelles, Belgia



Adevărul este că soţul tău este chiar jumătatea ta, după cum mi se arată în cărţi. Te iubeşte în felul lui şi trebuie să-i intri în graţii, desigur.
Nu dispera, iubirea lui pentru tine se va transforma curând, după ce voi face un ritual. Sună-mă pentru alte detalii.


                                                         Clarvăzătoarea Sultana



Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu