luni, 11 mai 2015

Eram răvăşită şi cu gândul la un episod din serialul Jurnalul Vampirilor



Iubitul meu este un șofer de autobuz și m-a agăţat, chipurile, în timpul unei curse de noapte, când eram răvăşită şi cu gândul la un episod din serialul Jurnalul Vampirilor, care mă marcase profund.
Pentru că arăt ca Nina Dobrev şi-i urmăresc toate filmele, afirm că sunt atrăgătoare şi fac senzaţie mereu acolo unde apar. Deci în mod logic, Jean Claude nu putea să mă evite şi s-a îndrăgostit de mine la prima vedere. Îl excitam. Apoi am căzut în brațele lui fără pic de jenă


Locuiesc la Toronto, ca şi Nina, idolul meu. Aş fi vrut să fiu eu Elena Gilbert dar nu am talent actoricesc, din păcate. Sau să fiu în braţele lui Ian Somerhalder. M-am mulţumit totuşi cu acest băaiat chipeş pe care l-am înnebunit de-a binelea. L-am vrăjit!
Cu ajutorul magiei negre şi al unor ritualuri complexe pe care le-a făcut la cererea mea prezicătoarea Amalia, cu care ţin des legătura şi căreia îi mulţumesc foarte tare.
Este o adevărată magie ceea ce a făcut şi sunt perfect mulţumită de succesul meu, pe care însă i-l datorez, trebuie să recunosc. Sunt în delir cu el, omul la care ţin enorm. L-a adus la mine ca un magnet, ca la o poruncă ascunsă şi nu va pleca de lângă mine decât dacă voi vrea eu, cândva.
Dar acum mi-e bine cu el şi sunt fericită. Mulţumesc de mii de ori pentru acest ajutor superb.

                                                   Tanya, Toronto, Canada



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu