vineri, 22 mai 2015

M-a trădat cu multe femei



Spunea mereu că mă iubeşte, însă m-a trădat cu multe femei şi nu prea venea pe acasă cu zilele. A început să apoi să consume mult alcool. Soţul meu a trecut printr-o perioadă depresivă severă care mă nelinişteştea profund.
Credea că sunt duşmanul lui, numai că eu îl iubesc foarte mult şi mă enerva schimbarea sa, pe care nu o înţelegeam deloc. A devenit violent şi nu aducea banii acasă, pentru că îi cheltuia cu acele femei de cea mai joasă speţă.
Disperată, pentru că nu doream să mă despart de dragostea lui şi aspiram să am familia unită, am apelat şi eu la tămăduitoarea Rahela care a constatatat în urma unui ritual complex că el avea farmece puternice făcute cu magia voodoo.
L-a salvat, am rămas împreună şi farmecele i-au fost alungate. Mulţumesc mult.


                                            Clarissa, Bergamo, Italia




Contact: 0734.534009, 0748.361232
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
 Vizitaţi şi site-ul meu www.clarvazatoarearahela.eu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu