marți, 5 mai 2015

Trăiesc cu un bărbat beţiv şi scandalagiu



Acum trei săptămâni mi-am pierdut mama. Trăiesc cu un bărbat beţiv şi scandalagiu, de care vreau să mă despart.
Stimată doamnă Marusia, ajutaţi-mă şi pe mine să scap de situaţia în care mă aflu. Sunt săracă şi de sărăcie fuge toată lumea. Am făcute farmece sau ce se întâmplă cu mine?
Am un serviciu prost plătit şi epuizant. M-am săturat de sărăcie şi necazuri. Puteţi să-l scăpaţi de acest viciu ? Voi rămâne sau nu cu el ?

                                                                  Tereza, Iaşi



Ţi-am deschis cărţile de tarot şi am observat că nu ai farmece făcute. Mă rog ca Dumnezeu să te ajute pentru a trece peste aceste momente grele din viaţa ta. Dacă vrei, sună-mă, pentru mai multe detalii.

                                                    
                                                 Clarvăzătoarea Marusia




Contact: 0755.517761
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu