miercuri, 17 iunie 2015

Am crezut că cuplul nostru este foarte solid



Doamnă vrăjitoare Melania,
Am crezut că cuplul nostru este foarte solid. De-a lungul timpului, însă, i-am iertat destul de multe soţului meu, mici escapade amoroase, tocmai pentru că am ţinut neapărat să rămână lângă mine (îl iubesc mult).
Dar el a luat în derâdere deciziile mele şi şi-a văzut mai departe liniştit de viaţa sa. M-a afectat enorm atitudinea sa nedreaptă în ceea ce mă priveşte. N-aş fi crezut că tocmai el, pentru care m-am sacrificat permanent, poate fi un om aşa de ingrat. Nerecunoscător total. Acum, s-a încârduit cu o vecină beţivă şi sexy, cam târfuliţă, care sigur i-a făcut farmece pentru a-l ţine legată de ea şi departe de mine. Sufăr cumplit şi vă rog, ajutaţi-mă.


                                                     Veronica, Tg. Mureş



În zodie s-a arătat că nu are farmece sau vrăji, dar v-aş sugera să veniţi pentru un descântec. Voi face, în plus, un ritual menit de a vă proteja căsnicia, cu buruienile Piedica farmecelor şi cu Rodul pământului.
Mă puteţi suna la numărul de telefon 0768. 952.523.



                                                      Vrăjitoarea Melania




Contact: 0768. 952.523

Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Vizitaţi şi pagine ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu