vineri, 5 iunie 2015

M-a părăsit pentru fostul ei prieten



Am fost cu iubita mea într-o relație tumultoasă timp de șase luni. Dar brusc m-a părăsit pentru fostul ei prieten şi sunt absolut disperat, nu-mi mai revin.
La început am fost pur și simplu "prieteni" şi ne excitam, mă provoca cu dessu-uri sau îmi trimetea sms-uri sexy ca să mă vadă cum reacţionez. Era un joc senzual învăluitor şi plăcut, recunosc, în care am intrat fără să mai stau pe gânduri.


Ne vedem pe ascuns, mi-a spus că mă iubește şi sigur că o doream. Aș spune că mă simţeam în extaz că aveam o asemenea iubită cu trup perfect.
Dar acum mi-e teamă că am pierdut-o pentru acel tip fiţos. Mai are ea sentimente pentru mine? Chiar nu vreau să cred că am pierdut-o definitiv!
S-a întors la el, nu ştiu de ce. Am rugat-o să aleagă între el și mine. Mi-a spus că va pleca cu acest tip în State, că au un viitor. Cu toate acestea, a spus lucruri dezgustătoare despre el .. că "este un ... nesuferit ..", nu o respecta dar a rămas cu el .. nu văd logica. Pe deasupra, mi-a spus că o bârfea, că profită de banii lui, nu știu ce să mai zic .. nu înțeleg multe.
Am mare nevoie de ajutor şi de magie neagră ca să rămân cu iubita mea scumpă .. Mulţumesc.


                                                   Alex, Montreal, Canada



Înţeleg că ai nevoie de magie neagră, poate chiar de magie voodoo. Printr-un simplu ritual, o pot aduce la tine!


Te rog să nu disperi şi să-mi trimiţi un lucru de-al ei neapărat, ca să încep lucrarea pentru tine.


                                                           Vrăjitoarea Lorena


Contact: 0769. 328277
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu