joi, 18 iunie 2015

S-a încurcat cu vărul meu



Acum, ea s-a încurcat cu vărul meu în urmă cu numai 2 săptămâni şi am aflat. Vă declar că a fost un mare şoc pentru mine!


Ne cunoaşte de foarte mult timp şi împărtăşeam aceleşi idealuri, mă simţeam extrem de atras de Raluca mea şi iubeam amândoi filmul şi cultura. Ea, în special, făcuse o pasiune pentru Nicole Kidman şi urmăream filmele acestei vedete superbe cu mare admiraţie şi plăcere, recunosc.
Iată cum ea a distrus o relație de peste trei ani, doar într-o săptămână. Toate acestea au avut loc weekend-ul trecut. Sunt în stare de șoc, traumatizat la limită.
În capul meu se amestecă amintirile şi durerea, sunt bulversat total. Mai simt atât de multe lucruri pentru ea... Mă simt umilit, trădat și murdar. Oare i-a făcut cineva magie neagră ca să ne despartă atât de brutal? Este cu adevărat soarta mea?



                                                    Jimmy, Atlanta, SUA

 


Din păcate, este chiar adevărul. Are vrăji făcute cu magia voodoo şi ea nu este soarta ta.
Dar dacă insişti să rămâi cu ea, putem face un ritual special care să o determine să revină la tine. Tu decizi! Sună-mă pentru mai multe detalii!
În prezent, mă aflu în Germania, unde mă ocup de clienţii mei cu probleme amoroase, de genul celei pe care o ai şi tu!



                                                  Prezicătoarea Elmira



Contact:  0727.187238

Contact pentru clienţii din România:
0049.15175413727
Contact pentru clienţii din Germania:
015175413727

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
www.vrajitoareledinromania.ro
Vizitaţi şi pagina ei de pe Facebook
https://www.facebook.com/aliona.prezicatoarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu