luni, 8 iunie 2015

Soțul meu îmi spune că nu mă mai iubește





Sunt la mare ananghie și m-am gândit și eu să apelez la dvs. Mă găsesc în mare impas. Sunt căsătorită de 3 ani și acum, m-am pomenit brusc că soțul meu îmi spune că nu mă mai iubește, că-l enervez, că nu sunt bună de nimic (dar până la această oră, am fost, nu?), că nu mă mai suportă etc.
 Mă face mereu să plâng și să mă simt confuză. Între noi există grave probleme de comunicare.
Cred că și-a găsit pe alta și că mi-au făcut farmece, ca să scape mai repede de mine. Ce ziceți? În dvs. îmi sunt toate speranțele, doamnă Letiţia.


                                                            Monica, Bacău


La deschiderea cărților de tarot a reieșit că într-adevăr, ți s-au făcut vrăji puternice în scopul de a te debarasa de soțul tău. Intuiția ta a fost bună.
Sună-mă și vom rezolva toate problemele tale, negreșit, la unul din cabinetele mele.



                                                          Vrăjitoarea Letiţia



Contact : 0763.414420
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu