miercuri, 3 iunie 2015

Mă frecventează un bărbat căsătorit



De şasei luni mă frecventează un bărbat căsătorit, fără copii. Ne-am petrecut doar 3 luni în tatonări. De asemenea, sunt în cuplu (dar necăsătorită) și acum despărţiţi. Lucrăm în aceeași companie


Suntem foarte simbiotici, foarte identici, poate de aceea ne-am atras atât de mult. Soția lui era însărcinată și a pierdut copilul de aproximativ 2 săptămâni iar el este răvăşit, dă totul pe seama vrăjilor pe care i le-aş fi făcut.
I-a propus un divorț soției sale de trei ori (de 2 ori chiar în fața mea).
Sunt sigură de dragostea lui pentru mine însă constat o mulțime de durere pe chipul său, chiar dacă nu vorbeşte niciodată despre asta.
Ce să fac? Mă acuză că l-a vrăjit! De fapt, ideea asta a venit de la soţia lui, se înţelege. Îl iubesc şi vreau să fiu cu el cu orice preţ. Ajutaţi-mă, vă rog.

                                            Kelly, Atlanta, SUA


A fost destinul, nu vrăjile pe care le-ai fi făcut ca să rămâi cu el. Dar poţi să fii cu acest bărbat, după ce voi face un ritual sau două în acest sens.
Trebuie să-mi trimiţi un lucru de-al lui şi poze cu voi. Sună-mă pentru detalii care te privesc numai pe tine.

                                                             Prezicătoarea Amalia




Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu