luni, 1 iunie 2015

Relația noastră este în pericol



Din păcate, de câteva luni relația noastră este în pericol. În acest an se fac deja doi ani de când sunt cu logodnicul meu. Anul trecut partenerul meu a fost infidel.
Îl iubesc din toată inima mea și vreau ca totul să funcționează. Susţine că mă iubeşte dar mă simt demoralizată şi abandonată.
L-am întâlnit la o petrecere, unde aveam un rol, intrasem în pielea vrăjitoarei din Harry Potter şi mă consideram, nu ştiu de ce, Emma Watson iar toţi erau încântaţi, cel mai mult el.


Recent am întâlnit însă pe cineva și am o relație secretă cu acest băiat ... Acest lucru este total împotriva principiilor mele, dar când văd relația cu partenerul meu nu are niciun viitor.
E un băiat extraordinar, nimeni nu s-a comportat vreodată așa cu mine, îmi dă atât de multă atenție, am într-adevăr sentimentul că sunt cu cine mă merită. Dar în acest moment nu știu pe cine să aleagă.
Mi-e teamă de a face o alegere greşită. Este el jumătatea mea? Oare iubitul meu are vrăji făcute de se comportă ciudat cu mine?

                                                                   Ava, Atlanta, SUA


Trebuie să alegi între pasiune și rațiune. Iubitul tău are într-adevăr farmece şi acestea îi conferă un comportament bizar.
Dar nu este jumătatea ta! Noua ta cucerire pare să fie cel ales pe vecie, nu uita. Vă înţelegeţi perfect şi te iubeşte. Va mai dura însă până veţi fi împreună, căci celălalt nu va vedea cu ochi buni relaţia asta. Vei avea de pătimit multe pentru iubire.


Sună-mă pentru alte detalii care te privesc. Ai nevoie şi de un ritual.

                                                          Clarvăzătoarea Ribana


Contact: 0769.363.337
vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu