luni, 15 iunie 2015

Am încercat să experimentez ceva destul de greu emoţional



M-am încurcat în planuri şi am încercat să experimentez ceva destul de greu emoţional, ca să rămân cu el.


 Am fost în cuplu cu prietenul meu timp de 3 ani. Nu voi nega că a fost o relație oarecum complicată, cu suișuri și coborâșuri. M-a lăsat deja o dată şi am suferit enorm.
Tatăl său s-a oferit să-l ajute în detrimentul meu și i-a găsit o nouă iubită iar cei doi au plecat în vacanță în sudul Franței timp de două săptămâni, lăsându-mă mască. A fost o oportunitate iar el a fost foarte entuziasmat de această idee.
Eu semăn mult cu Cristina Aguilera şi am mare succes la bărbaţi dar cu el am dat-o în bară. Dar tocmai pe Dennis îl iubesc şi vreau să rămân cu el. Este jumătatea mea? Mi s-au făcut vrăji pe cununie? De ce nu pot să fiu cu bărbatul pe care îl iubesc cel mai mult? Solicit ajutor magic de la dvs., tămăduitoarea Atena, una dintre cele mai bune.

                                                      Kelly, Montreal, Canada

Între voi a intervenit această femeie care se ocupă şi cu magia neagră. Doreşte să nu mai fiţi împreună, aşa am văzut în cărţile mele.
Dacă îl vrei, caută-mă să-ţi fac un ritual care să vă apropie ca în trecut. Se poate. Sună-mă pentru mai multe detalii.


                                                   Tămăduitoarea Atena

                                                                                                                           
Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu