miercuri, 10 iunie 2015

Iubitul mă refuză sistematic



Mi-a spus trece să mă vadă din nou, dar nu a făcut-o. Iubitul mă refuză sistematic şi chiar nu ştiu de ce.
L-am chemat la mine din tot sufletul însă parcă pare vinovat şi mă evită de câteva zile. Pur și simplu se răsteşte la mine sau cel mai des, tace. Regret nespus fuga lui de neînţeles. Și când îi cer să-mi spună adevărul, se închide în el sau mai rău, izbucneşte nervos şi are crize de personalitate.
Asta nu mai este dragoste, este nebunie! Nu mai simte nimic pentru mine? A fost frumos, dar acum este deşertul, tristeţe şi agonie. Ştia că o iubesc pe Marilyn Monroe şi că mă machiam să par ca ea, mă îmbrăcam ca vedeta mea preferată şi cu asta, credeam că l-am atras definitiv, era înnebunit după mine.
Dar acum, iată, nu mai este nicio speranță. Nu a fost pregătit pentru a avea o relaţie serioasă cu mine, din păcate.


Nu pot mânca, nu pot să dorm din cauza lui și cred că voi merge la spital din cauza depresiei pe care mi-a provocat-o. Nu poate să înțeleagă cât de mult îl iubesc! Părinții lui mă urăsc enorm, zice că sunt o vampă, o mironosiţă şi sigur l-au influenţat ca să mă lase baltă ... Nu-l înțeleg. Mă mai iubește sau nu?
Știu că are nevoie de mine. L-am văzut ieri dând ocol casei mele. Se uita la fereastra camerei mele .... Nu știu ce să fac. Să mai am speranțe? Ah, am suferit atât de mult. Am investit totul în el, am dat totul pentru el. Mirosul lui, corpul lui, vocea lui, ce mult mi-e dor de iubitul meu fugar. Și de neînțeles!
Păcat că stă departe de mine. Chiar am nevoie de ajutorul tău în aceste momente dramatice pentru sufletul meu.


                                                 Brandy, Los Angeles, SUA


Este greu când nu te poţi înţelege cu persoana iubită şi, mai ales, atunci când intervin alţii în problemele tale amoroase, aşa cum se întâmplă în cazul tău cu părinţii lui.


Ai făcute vrăji cu magia voodoo şi trebuie să fac o lucrare mare ca să te scap de el. Sună-mă ca să stabilim detaliile şi când începem.

                                                              Vrăjitoarea Lorena


Contact: 0769. 328277
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu