duminică, 14 iunie 2015

Am o fantomă în casă trimisă prin magia voodoo



Sunt într-o situaţie destul de înspăimântătoare deoarece am o fantomă în casă trimisă prin magia voodoo, care mi-a creat un nemaipomenit coşmar.
De 3 ani sunt cu prietenul meu. Am 21 ani, iar el 27 de ani. De la o vreme, se comportă ciudat şi am înţeles că are o amantă cu care îşi petrece nopţile de multe ori.


Simt că nu mă mai place tocmai din cauza acestei tipe blonde rea, care se ocupă cu ocultismul împreună cu bunica ei. Nu știu ce să fac pentru că eu sunt mai sensibilă şi mă tem  enorm de lucruri necurate.
Ce să fac? Ajută-mă să scap de fantoma asta din casă şi de farmecele voodoo. Nu mai pot trăi aşa şi pace. În plus, vreau să rămân cu el, dacă se va putea. Te rog, ajută-mă, ştiu că numai tu poţi, Izabela Sara.


                                              Helen, Bordeaux, Franţa



Ai farmece puternice făcute cu magie voodoo, văd clar în cărţile mele de tarot. Dar le putem alunga fără probleme, păstrează-ţi calmul şi nu intra în panică.
Am nevoie de un lucru de-al lui şi de poza voastră, pentru a începe lucrarea. Sună-mă pentru a stabilii detaliile şedinţei de magie.



                                                 Vrăjitoarea Izabela Sara




Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu