sâmbătă, 27 iunie 2015

Am cumpărat o casă şi de atunci a început coşmarul



Suntem căsătoriţi de un an, dar trăim împreună de 10 ani în Las Vegas. Am cumpărat o casă şi de atunci a început coşmarul.
Eram foarte fericită și împlinită în timpul primilor opt ani, la toate nivelurile după care a urmat regresul, nebunia. M-am apucat să fac vrăji, ocultism asemeni Emmei din saga Harry Potter. Nu am reuşit!


Dar cred că am atras totuşi nişte spirite negative care au început să ne bântuie casa şi din acel moment, totul a început să ne meargă prost, pe toate planurile.
Aveam o încredere inepuizabilă în el care s-a stabilit de multă vreme. Da, am avut o încredere oarbă în acest bărbat însă a începul să mă trădeze cu alte femei. A păcătuit!
Ce să fac? Are vrăji făcute cumva de ne merge aşa de prost? Este jumătatea mea şi mă mai iubeşte? Vom rămâne împreună? Vreau să ştiu neapărat.

                                                 Cosmina, Las Vegas, SUA

Vi s-au făcut vrăji cu magia voodoo de către o femeie periculoasă dar care are o relaţie amoroasă cu el în secret, trebuie să ştii.


Am nevoie de un lucru de-al soţului tău ca să rezolv problema cu care te confrunţi. Da, este jumătatea ta şi vei putea să treci şi peste acest obstacol din viaţa ta.

                                                   Tămăduitoarea Lavinia


Contact : 0760.323730, 0773.324049, 0765.577830
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu