joi, 4 iunie 2015

Sunt un bărbat care nu mai crede în dragoste



Sunt un bărbat care nu mai crede în dragoste, din păcate, în această femeie vampir de lângă mine. Am avut prea multe decepţii din cauza ei, o spun deschis.


Am crezut că fata pe care o iubeam este pură şi onestă, dar ea s-a dovedit rea şi vampiroaică, în adevăratul sens al cuvântului. Este diabolică, are legături secrete cu ocultismul şi face magie neagră, este posedată de către un demon din altă lume, credeţi-mă!
Este versiunea sa feminină de care am ajuns să mă tem, chiar şi atunci când rosteşte cuvinte de iubire.
Ceva necurat se petrece cu ea, sincer, cu noi în general! Mereu mă simt straniu după câteva secunde petrecute lângă această femeie. Este ciudat, și asta se întâmplă de luni bune. Cine este? Să o părăsesc? Este diavolul în persoană? Putem să avem un destin comun?


                                             Dennis, Atena, Grecia



Se petrece ceva bizar, nu desluşesc exact ce dar te paşte un mare pericol lângă această femeie.
Este diabolică şi foarte periculoasă, nu-i de tine şi nu aveţi un viitor împreună. Vei avea însă multe de suferit din cauza ei. Este ceva necurat în această femeie stranie, în gândirea sa şi în tot ceea ce face. Las-o baltă cât de repede poţi, fugi!
Se va întâmpla ceve uluitor de grav cu tine şi se datorează acţiunilor acestei femei, diavolul în persoană, nu te înşeli.


                                              Tămăduitoarea Atena





Contact:
0722 .767 313, 021.6682816, 0744. 993 930, 0762. 111 422
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu