marți, 16 iunie 2015

M-a părăsit după 6 ani de prietenie



Robert a fost de acord rapid cu membrii familiei sale şi m-a părăsit după 6 ani de prietenie cu suişuri şi coborâşuri. Și mai ales pentru una dintre verişoarele mele. Vă daţi seama ce mult m-a rănit? M-am ofticat teribil!
Îi vedeam apoi la restaurant, în parcul de distracții, pretutindeni ... Este adevărat că am fost foarte geloasă. I-a dat atât de multă atenție! Mi-am adus aminte că atunci când era cu mine, era destul de atras de mine, părea excitat şi gata de orice, asemeni actriţei Meg Ryan pe care am admirat-o amânoi într-o scenă toridă şi care ne-a inspirat mult.


Curând, au existat tensiuni între ei. Bănuisem că verişoara mea, care se ocupă cu ocultismul, mi-a făcut farmece puternice ca să mi-l fure şi să mă îndepărteze de el. Ea şi familia lui, nu mă suportă, deşi nu ştiu de ce. Am fost într-adevăr geloasă pe ea și tensiunile dintre ei trebuiau să crească, aşa încât le-am alimentat zi de zi cu zvonuri.
Vă cer ajutorul. Vanessa, am nevoie de harul tău magic chiar în aceste momente, deoarece nu vreau să-l pierd pe Robert, nu-l las pe mâinile verişoarei mele.

                                                           Luiza, Detroit, SUA

Verişoara ta ţi-a făcut vrăji puternice cu ajutorul cărora îl ţine lângă ea pe prietenul tău. Se foloseşte de arta seducţiei ca să nu o lase baltă şi profită, fireşte.
Am nevoie de un obiect de-al lui ca să încep lucrarea prin care îl pot readuce în braţele tale. Sună-mă!

                                                               Vrăjitoarea Vanessa




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi şi siteul meu:
Vizitaţi şi blogul meu
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu