sâmbătă, 20 iunie 2015

M-a trădat cu şefa mea



M-a trădat cu şefa mea şi nu credeam, vă spun deschis. Eram pur şu simplu în stare de şoc. Şi asta deoarece i-am acordat prea multă încredere şi am sperat că va fi jumătatea mea.
Dar se vede treaba că nu a meritat. O vreme, a fost frumos între noi și chiar a încercat să-mi schimbe viaţa în bine, trăiam ca în paradis. Până a dat cu ochii de această femeie diabolică şi posesivă care efectiv i-a luat minţile.
Parcă l-a vrăjit. Era nebun, confuz, rău, apatic, brutal, sălbatic, greu de descris. Dar numai cu mine se comporta aşa... Nu mi-am imaginat niciodată că am să-mi plâng de milă în faţa oglinzii, asemeni lui Penelope Cruz într-un film. Eram tristă rău!


Deziluzia mea a fost mult prea mare. Am făcute farmece? Eu sau el? Am vrăji pe cununii? Ce va fi cu noi? Ce urmăreşte această femeie? Ne va distruge definitiv?
Vreau un răspuns sincer din parte dvs., vă rog. Fără menajamente, dacă se poate. Mulţumesc.



                                                   Teodora, Oslo, Norvegia



Vrăjile lui i le-a făcut, ca să-l ţină legat de ea. Este ca paralizat, un om diferit, după cum ai constatat.


Trebuie să încep lucraerea ca să-l scap de farmecele puternice trimise prin magie neagră. Sună-mă pentru amănunte. Da, este jumătatea ta şi vei reuşi să treci şi peste acest obstacol cu brio.



                                               Clarvăzătoarea Irina Ioana

Contact: 0743.434791, 0721.161456, 0039.3270695241

Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu