luni, 29 septembrie 2014

Am crezut prea mult în cuvintele ei



Sunt într-o relație cu prietena mea de aprope 5 ani. Ne-am întâlnit la sfârșitul facultăţii, ea a fost prima mea dragoste. Cinci ani de relație a țesut o relație simbiotică foarte puternică între noi doi.
O știu pe de rost cum și ea pe mine. Mă  iubeşte nebuneşte, o iubire adevărată și mi-a declarat de multe ori că nu va fi posibilă o ruptură între noi!
Am făcut însă greșeala de a mă încrede prea mult în previziunile sale şi m-a părăsit. M-am bazat pe confortul pe care, probabil, mi l-a dat această relație simbiotică. Fără ea sunt gol, un nimeni.
Am oare farmece făcute? A vrut cineva să ne despartă?

                                                       Silviu, Varşovia, Polonia

Din păcate, aveaţi mulţi duşmani iar ea, un iubit secret care a reuşit să fie cu prietena ta. Ţi-a făcut farmece puternice dar pot să le desfac şi să revii la iubita ta. Sună-mă pentru detalii!

                                                         Tămăduitoarea Sultana




Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu