marți, 30 septembrie 2014

Sporul a înflorit din nou în casa mea



Doar cu ajutorul doamnei Fatma am putut să-mi realizez familia din nou, după o lungă perioadă de chin şi suferinţă.
Am reuşit să- mi fac copiii din nou înţelegători alături de tatăl lor. Nu mai aveam spor şi realizare în casa mea alături de copiii mei. Am îndurat foarte mult pentru acest bărbat dar mi-am dat seama că a meritat.
Mă rog la Dumnezeu în fiecare zi pentru sănătatea doamnei Fatma Victoria. Este singura persoană care a reuşit să-mi rezolve acest caz. Îi mulţumesc public. Este o minune că a apărut în calea mea atunci când îmi era mai greu. Dumnezeu să-i dea putere pentru toţi care apelează la puterile sale miraculoase!!

                                                                   Lavinia, Spania
                                                                                                                                                                                                                                                           



Contact:  0746.642188, 0785.369961
Vizitaţi şi pagina mea de facebook : www.facebook.com/fatma.victoria
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu