miercuri, 17 septembrie 2014

Duşmanul este adesea în umbră



În pofida avertismentelor lansate de tot anturajul meu, am mers înainte, ca orbul. Nu-mi păsa! Iubeam şi asta mi se părea de ajuns.
Cum să trăiesc fără Tony? Nici măcar nu concepeam o secundă. Era viaţa mea, cel puţin aşa credeam. Nu mă îngrijorau acuzaţiile care i se aduceau, pe care le consideram nefondate şi răutăcioase. Nu m-am gândit că puteau fi reale...

Prostia este universală. Cineva, nu ştiam exact cine, dorea neapărat să ne tulbure existenţa şi să ne destrame paradisul, pe care l-am clădit atât de greu.
Eram împovărată din cauza bârfelor care începuseră să circule pe seama logodnicului meu. La început le ignoram cu desăvârşire. Îmi repetam până la saturaţie că doreau să ne despartă prin asta, să ne facă rău.
Bârfele te pot duce uşor la depresie, ştiţi bine. În esenţă, dincolo de faptul că se spunea că el urmărea exclusiv să pună mâna pe averea mea şi că mă umilea (ceea ce nu era adevărat), umbla şi cu multe femei...
Toţi îl vedeau neserios, numai eu un sfânt! Cuvintele lui aveau darul de a mă încânta. Eram fascinată de ele şi credeam că vorbeşte mereu sincer. În fond, Tony era atent cu mine şi tandru. Ce doream mai mult? Oamenii sunt răi şi egoişti. Oare urmăreau să-l distrugă? În jurul meu vedeam numai comploturi. Se spune despre mulţi că sunt laşi şi prin bârfe, încearcă să ascundă neputinţa lor. Mă sprijineam pe el şi mi-a demonstrat contrariul de prea multe ori ca să le dau crezare.


Din toate aceste motive, am început totuşi să am probleme serioase cu familia mea, deranjată (firesc) de aceste bârfe neîntrerupte, care ne ştirbea prestigiul.
Într-un oraş mic, o bârfă oarecare poate căpăta dimensiunea unui cataclism cu uşurinţă, ştiţi bine. Poate că le lansau din plictiseală...
Totul a sărit în aer când am aflat că Tony avea un copil. M-am enervat la culme. Şi normal, am cerut justificări (pe care însă nu mi le putea oferi, pentru că nimic nu era adevărat). Eram neliniştită. M-am atins în sensibilitate şi mă durea.
Deodată, vedeam viitorul meu compromis cu el. Se zicea că este beţiv... Dar eu nu-l văzusem bând alcool niciodată! Probabil că şi celelalte chestii erau inventate. De cine şi de ce?
M-au întristat toate aceste nemernicii ale unor oameni mărunţi, care nu-şi vedeau de treburile lor. Este mai uşor însă să priveşti în ograda altuia, desigur. O vreme, câteva săptămâni la rând, nu ne-am vorbit. Nu pentru că mi-ar fi făcut ceva...
Am cerut timp pentru reflecţie. Principiile mele fuseseră puternic zdruncinate. Eram confuză. Speram să-mi pot salva cuplul şi că ce se spunea nu este adevărat.
Eram în beznă. Nesatisfăcută. Am plâns destul în singurătate. Nu ştiam ce să mai cred. Tăcerea şi distanţa dintre noi era cumplită. Îl doream nespus şi am realizat că dacă apleci urechea la ce se spune, rişti să te distrugi inutil. Cineva şi dorea asta!!
Lucrurile nu erau aşa de grave, ştiam foarte bine, căci trăiam cu el, numai că au devenit din cauza mea. Am ascultat la unul şi la altul şi nu vedeam realitatea. Eram naivă. Mă simţeam în stare de orice pentru a-l păstra. Dar uitam chiar esenţialul: era al meu.
Alta îl dorea, am realizat în cele din urmă. Şi cine? Tocmai o verişoară. Am aflat de la prietena ei, care din răzbunare, a dat-o de gol. Îl dorea pe Tony şi a pus la cale toate aceste cumplite maşinaţiuni, incredibile. Cu dragostea nu este de glumă!
Am încercat, la o discuţie între noi două să-i smulg o confirmare. Şi a cedat, în cele din urmă. Şi-a cerut scuze însă era mult prea târziu. Răul pe care mi l-a făcut nu puteam să i-l iert.
 De dragul mamei sale, pe care o stimez şi preţuiesc mult, nu am vrut să o fac de râs. Dar i-am cerut să înceteze şi să dispară din preajma noastră pentru totdeauna. Ştiam că Tony nu putea fi un prefăcut...


                                                       Suzy, San Francisco


Am fost ajutată permanent de către doamna prezicătoare Amalia, fiica celebrei Maria Câmpina, una dintre cele mai serioase pe care le-am întâlnit.
Datorită dânsei am reuşit să trec peste problemele vieţii şi vreau să vă spun că nu am cuvinte pentru a-i mulţumi după cum şi cât ar trebui.



Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu