luni, 22 septembrie 2014

Am nevoie de dragoste!



Am cunoscut o fată în urmă cu șase luni pe un site de matrimoniale pe internet.
A fost magie, atracţie reciprocă. Dar după o săptămână de nebunii am primit un mesaj de la ea cu multe semne de întrebare.
Mi-a spus nu a avut niciun fel de sentimente pentru mine, că mă va părăsi. Am plecat imediat după acest mesaj, sperând să o văd și să-mi explice tot ceea ce vrut să-mi spună cu adevărat.
Am ascultat-o dar tot nu am înțeles ce a vrut cu iubirea noastră! Nu ştiu exact.... am vrut să se oprească acest coșmar, oferindu-i apoi cadouri parfumuri, i-am cerut scuze pentru eventualele mele greşeli şi i-am declarat iubire veşnică.

 
O iubesc pe această fată, cu toată fiinţa mea. Nu vreau să ne despărţim atât de repede şi de fapt, nicodată. Am cumva farmece făcute şi nu ştiu?

                                                                 Alan, Londra

Am deschis cărţile de tarot iar în zodia vieţii se arată că o persoană din apropierea ei, care nu vedea cu ochi buni relaţia voastră amoroasă, ţi-a făcut vrăji pentru a te îndepărta de fată.
Pot să rezolv acest caz! Sună-mă!

                                    Clarvăzătoarea Corina Medeea


TĂMĂDUITOAREA SUFLETELOR CORINA MEDEEA 
CONTACT Tel.: 0726520866 , 0749306824
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile www.vrajitoarero.com , www.vrajitoareledinromania.ro


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu