luni, 22 septembrie 2014

Am rămas gravidă cu fostul meu iubit



Am fost despărțită de iubitul meu pentru că fosta lui iubită a intervenit brusc şi a început o iubire nebunească faţă de el, iar tipul nu i-a rezistat, din păcate.
A vrut să meargă cu ea în vacanţă şi nu am putut să-l mai opresc, ceea ce a slăbit enorm lipsa de încredere în noi.
Am rămas prieteni, ne vedem uneori şi ne întâlnim pe ascuns de ea, dar într-o noapte am greșit şi uite că am rămas gravidă.
I-am spus numai că el mă respinge, refuză să-şi asume responsabilităţile care îi revin. I-a făcut oare tipa asta farmece?


                                    Alexandra, Cracovia, Polonia



Da, ai dreptate. Tipa a avut grijă să-şi ia toate măsurile pentru a-l păstar lângă ea. Are cununiile legate şi nu se pot rezolva decât dacă vii la o şedinţă magică. Sună-mă pentru detalii.

                                                Prezicătoarea Amalia





Contact : 0722.799449
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu