miercuri, 10 septembrie 2014

Un eşec nu-i un capăt de lume







În urmă cu trei ani, l-am întâlnit pe prietenul meu, Matei. Avem o fiică. Numai că luna trecută m-a părăsit pentru că avea nevoie de momente de analiză. După două zile însă, l-am surprins în pat cu altă femeie şi nu am vrut să-l mai văd... Apoi, a încercat din răsputeri să mă convingă că a fost un simplu accident şi mi-a declarat că dorea să revină la mine şi la copilul nostru. Regreta amarnic pasul făcut.

Aşa am crezut!
În viaţa fiecăruia survin momente de derută şi de confuzie, în care face greşeli. Se ştie, în lumea asta tentaţiile sunt uriaşe, în special pentru cei care nu pot (şi nu vor) să se controleze. S-a îndepărtat de mine, m-a părăsit pentru o femeie uşoară şi m-a făcut de râs.
Pentru mine, acest eşec a fost ceva greu de imaginat. Cu greu mi-am revenit... Într-adevăr, cine digeră uşor o trădare amoroasă şi nu-i lasă răni în inimă? Dacă spune că nu, sigur minte, sunt ferm convinsă.
I-am cerut să mă lase în pace. Mai mult, că nu-i voi permite să-şi vadă fiica (deşi mă durea sufletul în timp ce-i spuneam asta). Mă simţeam dură şi am creat o nedreptate, ştiu, însă m-a făcut să sufăr mult prea tare.
Doream să-l uit, măcar pentru moment. N-am putut! Mă stăpânea în mod absolut surprinzător şi misterios. Ce mai, eram distrusă. Nu mai aveam nevoie de explicaţiile lui (cu toate că a încercat să îmi ofere unele. Am refuzat să-l văd!!  Matei m-a supărat rău. Pentru el, am vărsat lacuri de lacrimi.
Dorea pacea, mă implora să-l iert (şi n-am vrut). Mereu aveam în faţă chipul celei cu care m-a înşelat. Eram total pierdută, nu mă regăseam. Noroc că aveam o fiinţă nevinovată lângă mine, rodul iubirii noastre. Ea mă ajuta să trec peste această situaţie ingrată.
Dragi prieteni, am fost deprimată zile în şir, pierdută în gândurile mele negre. Încercam să înţeleg ce puteam să fac pentru a rezolva conflictul nostru sentimental şi dacă existau cu adevărat motive serioase pentru a-l ierta.
Cunosc un cuplu, nişte vecini simpatici care deşi stau împreună şi au fiecare viaţa lui, se respectă. Cândva, i-am acuzat, nu-i înţelegeam. Acum, nu ştiam ce să mai cred... Pentru mine, este imposibil de imaginat să-l văd în braţele altei femei şi apoi să ştiu că dormim în acelaşi pat. Este absurd! Cum a putut ea să-i sucească capul?
Infidelitatea lui m-a marcat peste măsură, însă nu m-am plâns la familie şi nici la prieteni. Nimeni nu a aflat drama mea sentimentală, pentru că nu am dorit să le dau unora satisfacţii (am şi eu duşmani, ca toţi oamenii).
Istoria noastră pasională s-a epuizat numai din cauza lui. Am aflat că el niciodată nu a avut o relaţie cu o femeie mai mult de 3 - 4 luni (eu am fost excepţia!). Iubirea noastră s-a pulverizat, ca şi cum n-ar fi existat vreodată.
Am suferit foarte mult din cauza deciziei lui Matei. M-a rănit groaznic. Dar e, nu s-a lăsat şi a continuat să caute, reînoind de fiecare dată oferta sa într-un mod din ce în ce mai atrăgător. Miza că mă va putea seduce din nou... În plus, la mijloc există fiica noastră, care într-adevăr avea nevoie de un tată.
În concediu, am plecat cu ea în Bulgaria. Matei a aflat (nu ştiu prin ce minune) şi a venit după noi. Am avut o discuţie dură, iar la final, pentru că l-am refuzat din nou, a început să mă jignească şi să mă ameninţe. Se comportă ciudat, ca un sălbatic. Era de nerecunoscut. Prea dur. M-am speriat şi m-am închis în camera de hotel.
Două zile nu am putut să ies de acolo, din cauza lui. Gelos, m-a hărţuit şi a trecut la ameninţări directe. Juca tare. Un om care doreşte împăcarea, nu se comportă în acest mod, nu credeţi? Oare simţea că a pierdut?
Mi-a produs o mare teamă şi scârbă. Mă făcea să-l văd dintr-o dată cu alţi ochi. Matei şi-a petrecut o noapte la uşa camerei de hotel unde eram cazată şi a sperat (fără vreun rezultat) să apar şi să-l invit probabil înăuntru. Furia lui s-a transformat în cele din urmă în isterie, nebunie. Bătea în uşă cu pumnii sau cu picioarele şi paznicii l-au scos din hotel aproape cu forţa.
Era jalnic . Am plâns să-l văd într-o atare situaţie umilitoare pentru el şi foarte jenantă pentru mine. Dar era oare vina mea?
De atunci, a trecut o vreme, poate o săptămână. Nu m-a căutat în niciun fel. Cred că a forţat nota, din orgoliu sau poate din vanitate, nu ştiu exact.
Apoi, am aflat cu stupoare că Matei s-a încurcat cu o dansatoare dintr-un club de noapte. O prietenă, care frecventează acea locaţie, l-a văzut cu acea tipă şi cum se dădea în spectacol. Erau îndrăgostiţi şi se distrau fără griji.
Speram că m-a uitat şi că nu voi mai fi deranjată de el, însă într-o noapte a sunat la uşa apartamentului meu. M-am speriat, credeam că va reîncepe scena penibilă din hotelul din Bulgaria şi nu vroiam să le dau vecinilor mei vreun motiv de bârfă. Am călcat pe suflet şi l-am lăsat să intre, dar numai câteva minute, pentru a-şi vedea fiica.
Ştiu că orice dragoste cere sacrificiu. Cu el, însă, nimic nu poate fi sigur. Este un om imprevizibil. Nu este rău dar te lasă când ţi-e lumea mai dragă. Aşa că nu am vrut să risc şi să-i cedez nicio favoare. Nu este statornic şi umblă des după alte femei.
Pentru mine, el a ieşit din viaţa mea şi am închis definitiv dosarul său, ca să spun aşa. Nu i-a convenit că l-am tratat cu răceală. Dar ce-ar fi crezut? Că o să-i sar imediat în braţe?
Sunt singură şi-mi cresc fiica (deşi nu este uşor). Nu am serviciu. Am căutat însă nimeni nu vrea să mă angajeze. Există foarte multe promisiuni dar nimic sigur, cu criza asta, care ne macină dur nervii şi ne stresează continuu.
Am slăbit. Nu de dorul lui, ci din cauza grijilor. Acum, am o mare responsabilitate şi nu-i o glumă, credeţi-mă. Înţeleg de ce unii evită să se lege la cap cu un copil, în asemenea vremuri tulburi. Sunt convinsă că-mi voi găsi şi eu jumătatea, într-o bună zi. Un eşec nu-i un capăt de lume.

                                            Antoaneta, San Francisco


Vă dau totuşi o veste bună: m-am ataşat de un vecin, prin farmecele pe care i le-a făcut doamna Ecaterina. Este nemaipomenită! Mă ajută cu sfaturi şi cu ritualuri pentru a avea noroc în dragoste. Mulţumesc mult!


Contact: 0742.697776, 0743.831809
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu