miercuri, 24 septembrie 2014

Mama lui se ocupă cu magia neagră



În urmă cu 2 săptămâni am avut un adevărat declic. Ei bine, iubitul meu mă blochează. Am de gând să-l părăsesc pentru altul. Mă face mereu să mă simt prost ...
A simțit schimbarea mea şi a căzut în depresie, cred că simte că vreau dă renunţ la el. Vorbim mereu, mă simt destul de tristă și mă gândesc des la celălalt.
Cred sincer că mama lui, care se ocupă cu magia neagră, ne-a făcut ceva pentru a ne despărţi. Oare?

                                                          Emanuela, Paris

O intuiţie care, din păcate, reprezintă realitatea. Da, aveţi farmece făcute şi nu va fi pace şi armonie între voi cât timp există acestea. Vino la mine ca să te scap de ele!

                                                Vrăjitoarea Mercedeza




Contact: 0748.387424, 0764.096730, 0722.997286
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu