marți, 30 septembrie 2014

Am încercat să salvez cuplul nostru



Am încercat să salvez cuplul nostru în toate modurile posibile și imaginabile. Am făcut ceea ce am considerat cel mai bine pentru a fi cât mai mult alături de el, pentru că dorea să petrecem mult timp numai noi doi, să fim acel cuplu care eram la începutul relaţiei.


În ciuda lipsei de timp, am realizat asta. Pentru că nu avem copii, se pare că relaţia noastră scârţîie serios.
Sunt la capătul puterilor! Exista doar un singur lucru care ne mai putea ţine, amintirile. Ne-am despărțit, în cele din urmă. Viața mea este goală şi parcă fără sens. Încă îl iubesc, dar am acceptat totuşi decizia lui şi mă simt distrusă.
Mi-e teamă să fiu singură şi să încep o altă relaţie cu alt bărbat. Vreau copii pentru că ei sunt motivul meu de speranță. Ce trebuie să fac? Ajutaţi-mă, vă rog. Știu că într-adevăr sunt  pierdută şi că cineva s-a luptat cu magia neagră ca să ajung în această situaţie tristă.

                                              Manuela, Valencia, Spania

Aveţi dreptate, în cărţi mi s-a arătat că o persoană feminină nu s-a lăsat până nu v-a despărţit cu farmece extrem de puternice. Veniţi la o şedinţă de magie neagră, să rezolvăm situaţia dumneavoastră.

                                                             Vrăjitoarea Mayla


Contact: 0745.244116; 0769.754429, 021.4364890
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu