joi, 25 septembrie 2014

Nu vrea să mă părăsească



Prietenul meu, de care m-am despărţit recent cu lacrimi, mă contactează în fiecare zi, fie pe e-mail fie la birou.
Din păcate, acest comportament ambiguu al lui doare enorm și dintr-o dată, i-am cerut în mod clar să se distanțeze o vreme de mine, măcar, dacă mai vrea să fim prieteni. Dar el rămâne mereu ambiguu şi nu știu dacă este prietenie sau dependenţă de mine, dacă are sentimente adevărate pentru mine.

Ce să fac? Mă exasperează şi îmi face numai nervi. Mi-a făcut şi farmece de mă simt tare prost?

                                                                Larissa, Moscova

Adevărul este că iubeşte foarte tare şi ar face orice ca să rămână cu tine. Da, ai vrăji pentru a fi în mrejele lui, unele puternice de care te pot scăpa. Sună-mă pentru detalii.

                                                     Tămăduitoarea Ecaterina





Contact: 0746.789746, 0728.480426, 0742.697776

Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
www.vrajitoarero.com
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul
www.international-witches.com




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu