marți, 9 septembrie 2014

Clarvăzătoarea Ana Maria, maestra Magiei albe



Bun venit în lumea misterelor şi paranormalului!
Maestra magiei albe, Ana Maria, cunoscută în ţară cât şi peste hotare pentru puterile sale inegalabile, rezolvă cazuri cu succes, aparent imposibile.
Maestra magiei albe Ana Maria este prezentă în România la cererea cetăţenilor.
Celebra clarvăzătoare Ana Maria vă poate dezvălui tainele destinului dumneavoastră prin astrologie, chiromanţie, previziuni astrale, citind în palmă, în stele şi în aură.
Incontestabila şi renumita tămăduitoare Ana Maria este ajutorul şi speranţa celor cu probleme şi necazuri.
Deţine secretul celor mai puternice ritualuri de magie albă, moştenite de la bunica sa şi dăruite de Divinitate.
Vă poate ajuta în următoarele: vindecă stresul, bolile de piele, dureri de trup inexplicabile, descântă pentru dragoste, căsătorii, reuşită în afaceri şi la examene, oferă talismane pentru noroc şi apărare. Stârpeşte viciul alcolului şi drogurilor, dezleagă cununii, redă fertilitatea şi virilitatea, scoate argintul viu.
Vă paote prezice soarta şi destinul prin deschiderea cărţilor de tarot, chiar şi prin telefon.
 Mă numesc Ana Maria, sunt sora pământeană a Lunii, am fost născută sub pecetea harului divin. Am fost aleasă şi trimisă de Dumnezeu pentru a face bine pe Pământ.
Ritualurile şi descântecele le moştenesc de la bunica mea iar harul şi puterile mi-au fost dăruite de Divinitate prin binecuvântarea de a pătrunde şi lucra cu puterile Magiei albe şi ştiinţa despărţirii Binelui de Rău.
La vârsta de 7 ani am avut primele clarviziuni, am ştiut de atunci că voi ajunge o tămăduitoare. În jurul vârstei de 12 ani am dezlegat primele farmece şi blesteme. Leg Răul şi-l arunc în haos, dezleg Binele, semănându-l în trup şi suflet.


Bolile omului sunt multe precum şi păcatele, îmbolnăvind trupul şi sufletul, permiţând a se prinde farmecele şi blestemele. De aceea sunt o tămăduitoare care lucrez cu puterea potrivnică răului, adică binele. Am ajutat în vindecarea unor boli incurabile, boli de piele, de nervi, depresii, am adus fertilitatea şi virilitatea acolo unde nu au fost niciodată sau s-au pierdut, am deschis sporul în casă şi în afaceri, am dezlegat cununii, am readus dragostea în sufletul împietrit, am scăpat multe persoane de influenţa nefastă a viciilor.
Asigur confidenţialitate deplină şi profesionalism în tot ceea ce realizez precum şi rezolvări garantate pentru care îmi asum responsabilitatea. Oferă consiliere atât la telefonic cât şi la cabinetele sale din: Braşov, Arad, Timişoara şi Ploieşti.


Contact : 0765.445570, 0730.675942, 0742.750455
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoare-online.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu