miercuri, 24 septembrie 2014

Am fost îndepărtat de iubita mea



Timp de şase luni am fost un cuplu adevărat, dar a durat atât de puţin...
Am fost îndepărtat de iubita mea, pentru favorurile amoroase ale unui om de afaceri.
Am încercat să vorbesc cu ea dar nu-mi răspundea, așa că am renunțat o vreme. Numai că în urmă cu două zile am aflat că el a plecat definitiv din ţară ca să trăiască în Londra.
Atunci am prins din nou curaj şi am căutat-o pe fosta mea iubită. Am vrut să știe îmi pasă de ea și că nu există altă femeie pentru mine.
Nu m-a respins, m-a încurajat să o caut mai des după care iar nu mi-a mai răspuns la telefon. Nu ştiu ce să cred.
De ce se comportă atât de ciudat cu mine? Este tare trist şi nu-mi place comportamentul său ciudat! 


Te rog ajută-mă, vreau să aflu dacă am farmece făcute şi dacă ea este jumătatea mea. Într-adevăr el este plecat sau a fost un simplu zvon de-al ei, aruncat prietenilor mei ca să mă atragă în mrejele sale?
Ce ar trebui să fac ?? Mulţumesc pentru răspuns.


                                                                Viorel, Milano


Nu se joacă cu tine. Chiar ţi-a făcut farmece pentru a a te ţine în preajma ei şi să nu te apropii de altă femeie.
Dacă vrei, poţi să mă suni ca să stabilim o şedinţă.

                                                Tămăduitoarea Sultana





Contact: 0722.105105, 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi paginile ei de pe site-urile:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu