luni, 22 septembrie 2014

M-a înşelat cu şefa mea de la birou



Mă numesc Valeria, am 38 ani iar el se numeşte Ioan, are 42 ani. Sunt secretară la un birou de afaceri.
El venea timpul după mine. Într-un timp mi-am dat seama că ceva nu este în regulă şi că el mă înşeală.


La numai o săptămână am aflat că mă înşeală cu propria mea şefă. Nu pot să-mi dau seama ce i-a făcut căci i-a luat minţile. Nu mă vede, nu mă aude.
Doamnă Margareta,  vă rog ajutaţi-mă, sunt disperată. Copiii mei suferă foarte mult pentru tatăl lor. Ce se întâmplă cu el?

                                                Valeria, Bologna, Italia

Am deschis cărţile de tarot în zodia vieţii şi am văzut farmece puternice abătute asupra lui. Vino la mine la o şedinţă, cu ce-ţi voi spune la telefon să aduci din lucrurile lui, ca să-l debarasăm de ele.

                                                Vrăjitoarea Margareta


Contact prezicătoarea Margareta :
0740.415385, 0722.132303, 021.4365009
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul

http://vrajitoarea-margareta.blogspot.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu