luni, 29 septembrie 2014

Mi-a cerut să mă decid ce vreau



Prietena mea este de tip studios, nu este prea sociabilă şi nu-i plac relaţiile de tip aventură.
Nu am înșelat-o în timpul prieteniei noastre de 5 ani și nu am fost niciodată atras de o altă femeie. Până luna trecută!
M-am îndrăgostit cu adevărat de o fată care lucrează cu mine. A fost dragoste la prima vedere.
După un timp, i-am spus prietenei mele despre această atracție. Ea mi-a spus că nu a experimentat acest tip de sentiment vreodată şi că este vorba de o relație dureroasă. Mi-a cerut să mă decid ce vreau şi până la urmă, m-a părăsit.
Sunt numai eu de vină? Ne-a făcut cineva vrăji ca să trec prin această experienţă şi să nu mai fiu cu ea? Nu ştiu ce să fac, vă rog să mă ajutaţi şi pe mine.

                                                      Alex, San Francisco

Da, ai vrăji puternice făcute care te-au adus în această situaţie. Sună-mă ca să rezolvăm problema ta cât mai repede.

                                                       Vrăjitoarea Sandra




Contact : 0745.420201, 0049.15145793901
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu