marți, 23 septembrie 2014

Mulţumiri tămăduitoarei Stareţa



Mulţumesc acestei minunate tămăduitoare care cu puterea lăsată de la Dumnezeu a făcut această minune şi mi-a scos copilul din ghearele morţii, aflându-se în moarte clinică.
Cu credinţă şi har a făcut ceea ce medicii nu au reuşit! Voi rămâne veşnic recunoscătoare!
Daca aveţi orice fel de problemă, dacă aveţi farmece, dacă soţul sau soţia a plecat pe căi greşite, dacă aveţi probleme cu alcoolul, dacă aveţi probleme cu impotenţa, dacă firma vă merge prost, nu ezitaţi să o apelaţi. Cu sufletul ei mare vă va ajuta şi vă alungă rele şi necazurile din viaţa dumneavoastră.

                                                       
                                                          Sanda, Lisabona


Mă numesc Sultana Ancuţa. Aş dori să fac cunoscută problema pe care am avut-o înainte de a afla de tămăduitoarea Stareţa.
Sunt căsătorită de 9 ani şi am fost la spitale, am ţinut posturi, am fost şi la măicuţe, fara niciun rezultat. Îmi doream un copil, eu şi soţul meu, nu puteam să fim fericiţi fără să avem un copil. Locuim în Dubai, avem tot ce ne dorim, dar ce ne lipsea cel mai mult era zâmbetul minunat al unui copilaş care să ne umple viaţa.
La o vizită în România la mama mea şi din simplă curiozitate şi în acelaşi timp ca o ultimă şansa am dat peste acest site şi am găsit-o pe  tămăduitoarea Stareţa.
Am apelat la ea cu durere în suflet şi fără nicio speranţă, i-am spus numele de botez iar ea mi-a spus tot ce mă interesa şi că nu pot avea nici un copil. Am rugat-o să mă ajute şi să dezlege blestemul de infertilitate. Din două şedinţe mi-a scos argintul viu şi am rămas însărcinată. Acum port în pântec un băieţel iar eu şi soţul meu suntem foarte fericiţi şi împliniţi, acum ne putem bucura de familia noastră. Doar Dumnezeu mi-a dat putea şi înţelepciunea să aplez la doamna Stareţa şi să ne aducă fericirea în casă.


                                                   Sultana Ancuţa, Dubai



Mulţumesc acestei minunate tămăduitoare pentru că m-a ajutat să rămân însărcinată, după ce ani de zile m-am chinuit să fac un copil. Minunea s-a întâmplat!

                                                               Mirela din Italia


Mulţumesc tămăduitoarei Stareţa pentru că m-a vindecat de alcoolism. Acum viaţa mea este frumoasă iar familia, care mă părăsise, e din nou alături de mine. Ea are cabinet în Galaţi şi vă poate ajuta chiar prin telefon!


                                                          Timofte din Spania   

     
                                


Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com
Contact: 0744.274450, 0748.548185


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu