duminică, 28 septembrie 2014

Cineva a vrut să mă despartă de iubita mea



Mă numesc Lucas, am 20 de ani. Vă mărturisesc că sunt cam dezorientat.
Mă simt total pierdut, nu știu ce să fac de când m-a părăsit iubita. A fugit cu un italian romantic, zice ea şi este plin de bani.

Nu mă simt în siguranță şi am tot felul de probleme, mici dar neliniştitoare, care-mi dau mult de gândit. Oare cine a vrut să mă despartă de Erica? De ce? Mi s-au făcut farmece?

                                                                   Lucas, Atena


Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am observat problemele şi obstacolele despre care-mi scrii, dar să ştii că ele nu vor înceta decât după ce voi face un ritual special, pentru a alunga vrăjile care te înconjoară. Sună-mă ca să stabilim ce ai de făcut!

                                                  Tămăduitoarea Beatrice




Contact : 0766.768479,  0744.975732
 Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu