vineri, 26 septembrie 2014

Simt că mor de dragul ei



Timp de aproape 3 luni am avut o relaţie cu o fată frumoasă foc, pe nume Gilda apoi ne-am despărțit. A dat vina pe mine pentru ca nu am ştiut să investesc în relația noastră, a declarat ea mereu șinu fac nimic pentru ea.
De fapt, a avut dreptate! Pe scurt, vă spun că am încercat să-i spun voi face un efort pentru ea, că am fost un mare egoist. Dar ea mi-a spus , pentru moment, preferă să fie singură.
Lucrăm împreună, iată marea problemă  şi zi de zi numai că mă ignoră.
Ce să fac? Am farmece făcute să nu fiu cu fata pe care o iubesc cel mai mult?

                                                   Dorin, Verona, Italia

Am deschis cărţile de tarot în zodia vieţii şi am constatat că ai vrăji făcute care, deocamdată te îndepărtează de ea, adevărata ta jumătate. Luptă ca să o ai! Vino la o şedinţă magică la mine.

                                              Vrăjitoarea Izabela Sara




Contact: 0762.395098
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu