sâmbătă, 26 iulie 2014

Am cunoscut un amant pe Google



Am cunoscut un om plin de noroc pe Google și vorbesc cu el de multe ori pe skype. Ne-am împrietenit destul de repede şi iubesc mult ca acest tip de relație virtuală să fie şi în spaţiul real. Dar ceea ce este sigur este că ne înțelegem foarte bine!
După un timp, mi-a spus că m-a plăcut enorm şi că mă iubeşte. Am fost foarte clară de la început cu el, chiar înainte ca acesta să spună acest lucru. I- am spus că povestea mea este dificilă şi a părut să înțeleagă. De fapt, aveam nevoie de o pauză, deşi sigur că îmi doream nespus să fim împreună. Vibram când îmi scria.
Ştie că există un bărbat în viața mea, și că el este un prieten bun, la care mi-ar fi tare greu să renunţ, chiar şi pentru el.

Cu câteva săptămâni în urmă, am început să-mi revizuiesc părerea despre iubitul meu din viaţa reală și lucrurile s-au complicat serios între noi.

Nu vreau să-mi mint prietenul, trebuie să-i spun că am un nou  prieten, deşi virtual, la care ţin. Dar mi-e prea frică de reacția lui. Știu că voi fi nefericită și mă doare inima pentru că eu chiar îl iubesc profund! El este un prieten un pic mai special pentru mine, mă iubește imens, mă flatează, mă simt bine atunci când sunt în compania lui. Am nevoie de el.
Dar până acum am încercat mereu să evite ambiguitatea! Deși recunosc că este seducător să ai doi iubiţi cu care să mă distrez... Nu ştiu exact ce vreau să fac cu viitorul meu, asta este, m-am îndrăgostit. Acest prieten cu care vorbesc des pe skype, este preferatul meu pentru viitor. Am o afecțiune profundă pentru el. Doar că mi-e teamă că mă vrea numai fizic!
Doresc să păstreze legătura cu el, să nu-l fac să sufere ... nu știu ce să fac. Cum să-i spun adevărul despre faptul că am un prieten care mă vrea drept soţie? Vă mulțumesc pentru sfaturi. Oare am farmece făcute ca să fiu instabilă sentimental?

                                                                Coryna, Rimini, Italia



Am deschis cărţile de tarot pentru tine şi am văzut că ai un blestem vechi care te urmăreşte şi care te face să ai cununiile legate. Dacă vrei, sună-mă ca să te scap de el.

                                              Clarvăzătoarea Cassandra Buzea


Contact: 0752.908353, 0725.860920
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu