marți, 22 iulie 2014

Regret greşelile mele



Bună!
Mi-am lăsat prietenul, din păcate, pentru că în urmă cu o lună am întâlnit un alt tip și doream neapărat să fim împreună.
Dar între timp m-a răzgândit pentru că mi-am dat seama că încă îl iubesc pe Marius, aşa că am renunţat la noul meu prieten și am de gând să-i spun celui pe care l-a lăsat baltă că regret greşelile mele, să mă ierte pentru că şi eu i-am iert, de asemenea, erorile.
Sufăr enorm. Sunt tânără şi cred că tot ce zboară se mănâncă, din nefericire, sunt romantică şi tare instabilă sentimental. Știu că există întotdeauna o legătură între noi, dar el nu vrea să vadă sau nu-mi arată asta.
Ajutaţi-mă să trec peste acest impas din viaţa mea. Oare mi-a făcut cineva farmece?


                                                               Sabina, Veneţia



La deschiderea cărţilor de tarot pe fotografia voastră mi s-a arătat că el are farmece făcute să nu se înţeleagă cu tine iar tu, ai cununiile legate. Pot să dezleg aceste farmece puternice numai dacă vii la unul din cabinetele mele.

                                                    Vrăjitoarea Vanessa




Contact medium Vanessa: 0740.976115, 0720.560568
Mail: lidervanesa@yahoo.com
Vizitaţi siteul meu www.vrajitoarea-vanessa.com
Vizitaţi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu