miercuri, 16 iulie 2014

Prietena mea m-a părăsit pentru un vecin



Doamnă Roxana,
De 2 luni sunt împreună cu prietena mea şi o iubesc foarte mult. Simt că ea este jumătatea mea şi nu mi-aş putea imagina viaţa de acum încolo fără ea.
S-a întâmplat însă ceva foarte grav: m-a părăsit pentru un vecin. Am simţit că mă voi sinucide. Plângea sufletul în mine. De ce să mă lase? Dezertarea sa aproape că m-a ucis. O vreau neapărat. Ce să fac? Vă rog, ajutaţi-mă, cu harul dvs.

                                              Marcu, Stockholm, Suedia


Vi s-au făcut descântece şi farmece. În zodia vieţii s-a arătat că el are o relaţie amoroasă cu o altă femeie. Are vrăji făcute. Pentru o rezolvare grabnică, trebuie să vii la mine. Sună-mă !

                                                    Clarvăzătoarea Roxana




Contact: 0744.400177
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu