miercuri, 23 iulie 2014

Prietenul meu bea crunt şi mă bate des



Stimată doamnă Florentina,
Vă scriu pentru prima oară. Sunt în cuplu de peste 5 ani cu un băiat plăcut la vedere. Din păcate, a început să bea.
De de când m-a bătut crunt, mă tem de el. Sincer vă spun. Îl iubesc foarte mult dar când bea, nu mai ştie de el şi devine periculos. Mi-e frică să nu facă ceva grav.
Voi rămâne oare cu el? Sau trebuie să-l părăsesc ?! Ajutaţi-mă, dragă doamnă Florentina. Am fost la multe vrăjitoare şi nu am rezolvat nimic. Dar cineva mi-a indicat faptul precis că mă puteţi ajuta, cum l-aţi scăpat de alcoolism şi pe soţul acelei doamne.

                                                      Jenny, Barcelona



Cărţile de tarot, pe care le-am deschis pentru tine, arată că nu are vrăji făcute, dar se confruntă cu acest viciu, de care îl pot scăpa dacă vrei. Vino la mine, pentru a-i da leacurile necesare. Nu-ţi pierde speranţa niciodat!

                                          Tămăduitoarea Florentina




Contact: 0744.169306, 0766.833290
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu