duminică, 20 iulie 2014

Mi-a frânt inima și m-a părăsit



Doamnă Ana Maria,
Vă scrie o tânără disperată și am o mare speranță că m-ați putea ajuta. Este și motivul pentru care m-am hotărât să vă scriu.
Prierenul meu m-a înșelat în timpul unei călătorii în Spania. S-a dus cu un grup de prieteni să caute de lucru acolo. Pe unele dintre fete (și în special pe cea care i-a sucit mințile) le cunosc. Sunt din aceeași comună și a fost cu mine în același liceu.
A căzut în păcat. Toate fetele mi-ai spus despre aventura lor!! Una chiar m-a sunat supărată de acolo și mi-a dat amănunte despre idila lor. L-am sunat înnebunită de gelozie. Mi-a răspuns și a negat totul cu nerușinare.  Din vocea sa realizam clar faptul că mă mințea.


Dar în mod ciudat, la următoarele mele apeluri a refuzat să-mi mai răspundă. Semn clar că era vinovat, nu?Am plâns foarte mult. Am auzit că cineva i-ar fi făcut farmece. Poate mama ei? Sau bunica? Amândouă femeile se ocupă cu magie neagră, știu toți, de aceea m-am temut să nu se întâmple totuși ceva rău până la urmă.
Prietenul meu, sunt ferm convinsă, a căzut într-o capcană diabolică. Eu, mama și toate cunoștințele mele așa am presupus. Nu-i o glumă să te pui cu farmecele! Numai că dvs. puteți să mă ajutați cu adevărat, știu bine. Sunt pierdută și continui să plâng din cauza acestui băiat rătăcitor, care mi-a frânt inima.
Sufăr cumplit pentru că îl iubesc nespus și în concepția mea, trebuie să rămân cu el. Neapărat. Așadar, am mare și stringentă nevoie de harul dvs. minunat pentru a-mi rezolva problema sentimentală care mă frământă în cel mai înalt grad.
Eram în căutarea unei case unde să stăm cu chirie și trebuia să ne căsătorim în acest an. Mi-e tare teamă și nu mai am pic de încredere în acest băiat.


                                                        Victoria, Barcelona



Dragă Victoria,
Din păcate, cărțile au arătat exact ceea ce ai aflat și de la celelalte persoane: aveți farmece făcute. Prin urmare, trebuie să vii neapărat la mine, pentru a putea să-ți rezolv problema. Sună-mă!


                                               Clarvăzătoarea Ana Maria




Contact: 0720.155717, 021.6686179
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu