marți, 8 iulie 2014

Soțul meu are o aventură cu șefa sa



Am 38 de ani. Sunt o femeie oarecare, care suferă enorm din cauza infidelității soțului meu. O prietenă m-a informat că el mă înșală și chiar cu șefa lui. “Are o aventură cu tipa asta”, mi-a zis. Evident, prima mea reacție a fost să nu o cred. Mă gândeam intens la puzderia de jurăminte pe care mi le livra pe bandă rulantă și care păreau cât se poate de convingătoare.
Dar m-am înșelat penibil, căci el a fost foarte abil, da, m-a aburit și și-a văzut de treaba sa. Deși avem două fetițe, nu a contat. Mama mi-a spus de nenumărate ori că bărbații nu sunt niște sfinți și nu am crezut-o. “Al meu, este altfel!” așa i-am spus. Hm, credeam cu tărie. Vedeam în jurul meu prietenele cu căsniciile distruse și n-am anticipat o secundă că asta mi s-ar putea întâmpla și mie. Mă credeam protejată de Dumnezeu.
Ce l-a împins oare pe soțul meu în brațele șefei lui? Trebuie să precizez că avem o sexualitate activă, deci nu aceasta este problema. Cred că ea îl are cu ceva la mână și l-a șantajat, l-a convins să-i cedeze. Am auzit că este o femeie absolut diabolică, de ocolit, care a distrus multe familii (deci mă pot aștepta la ce este mai rău din partea sa).


Uneori, am impresia că nu-i mai plac. Îl văd pierdut în gânduri și este foarte nervos. S-a schimbat mult în ultima vreme. Probabil din cauza ei? Nu i-am spus că știu despre aventura lor, oscilez. Sunt într-o mare dilemă. Sper să revină la sentimente mai bune față de mine. Deocamdată, mă prefac că îl înțeleg și aștept ca soțul meu să-mi spună deschis ce vrea. Știu totuși că va evita la maxim momentul adevărului. Nu-i face plăcere să-i știu secretele, este un om misterios, rău și imprevizibil. Uneori, cred sincer că m-am căsătorit cu un monstru. Pentru mine, este încă o mare enigmă. Mă gândesc însă și la varianta divorțului, care sper să nu apară niciodată.
Sunt confuză, profund distrusă. Sentimentele mele pentru el sunt la pământ. Nu mai simt nicio salvare. De unde ar putea veni? Soțul meu mă urăște. De multe ori, m-a acuzat că-i distrug echilibrul. Eu?
Am izbucnit în plâns. Iar el a continuat să mă acuze fără milă și evident neîntemeiat. Este un om rău, care îmi provoacă multă suferință. Mă simt vinovată că nu am știut să-l țin aproape de mine. Dar puteam oare??
De ce mi se întâmplă toate astea? Oare cineva mi-a făcut farmece?



                                                  Stela, Tel Aviv, Israel



Am deschis cărţile de tarot pentru dumneavoastră, doamnă Stela şi am constatat că cineva chiar v-a făcut farmece puternic, cineva care doreşte neapărat să nu mai fiţi cu el. Mai precis, o femeie dina anuturajul dvs., numai că eu pot să vă scap de ele. Sunaţi-mă pentru detalii personale.

                                             Vrăjitoarea Margareta




Contact prezicătoarea Margareta :
0740.415385, 0722.132303, 021.4365009
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu