joi, 17 iulie 2014

Mă mai iubeşte şi vom rămâne împreună?



Dragă Claudia,
Sunt cu soţul meu de aproape 5 ani, timp în care s-au petrecut foarte multe, bune şi rele.
Dar de la o vreme, prea mă încearcă foarte multe necazuri şi simt că nu le mai pot face faţă. Sufăr mult şi nu mai ştiu cum să ies din atâtea probleme.
Am mare nevoie de ajutorul dvs. El îmi spune că mă iubeşte, însă nu prea vine pe acasă şi a început să bea faorte mult (şi numai tărie). Trece printr-o perioadă depresivă care mă nelinişteşte profund. Are impresia, nu ştiu de ce, că sunt duşmanul său, numai că eu îl iubesc foarte mult şi mă doare schimbarea sa, pe care nu o înţeleg. A devenit violent, mă bate des şi nu aduce banii acasă.
Unde îi cheltuie şi pe cine, nu ştiu. Mă merită? Este el sau nu jumătatea mea? Nu l-am trădat încă, dar simt acut că nu mai rezist în acest mod. Mă fac mereu frumoasă pentru el dar degeaba, parcă nici nu aş mai exista pentru soţul meu.
Nu-l înţeleg ce-l împinge de a fi aşa de rău faţă de mine. Puteţi să-mi explicaţi? Credeţi că mă mai iubeşte şi că vom rămâne împreună? Ne-a făcut cineva farmece? În ce scop?

                                                 Nadia, Dublin, Irlanda


La ritualul făcut pe fotografia voastră s-a arătat că într-adevăr, problemele apărute se datorează unor farmece puternice făcute de o persoană feminină. Caută-mă pentru a putea să te scap de ele cât mai repede.

                                                Clarvăzătoarea Claudia



Telefoane: 0762.773001 / 0727.197079
Vizitaţi şi pagina sa de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu