joi, 10 iulie 2014

Mulţumiri pentru clarvăzătoarea Antonia



Vreau să-i mulţumesc Antoniei pentru implicarea şi rezolvarea problemelor mele. Vă spun pe scurt şi povestea mea, care datorită Antoniei, a avut un final fericit.
După o relaţie începută în liceu, în urmă cu 5 ani am decis să ne unim destinele şi în faţa lui Dumnezeu. Totul a fost bine şi frumos până în momentul în care eu am rămas însărcinată iar în luna a 3 am pierdut sarcina, moment în care nu a mai existat înţelegere, bucurii sau armonie între mine şi soţul meu.
Soţul meu fiind foarte afectat de pierderea sarcinii, s-a refugiat în alcool.
Toate problemele mele s-au rezolvat în momentul în care am cunoscut-o pe Antonia; eram la spital pentru nişte investigaţii, iar Antonia era acolo pentru nişte analize.



În momentul în care m-a văzut,  a venit la mine şi mi-a relatat tot ce mi s-a întâmplat în ultimul an.... prima oară am crezut că este o glumă proastă, pe urmă am fost şocată să aflu că soacra mea apelase la magie neagră pentru a mă despărţii de fiul ei cu orice preţ.
Antonia a reuşit să  dezlege blestemul, iar pe soţul meu să îl vindece de alcoolism.
În momentul de faţă am un soţ care mă iubeşte necondiţionat şi un băieţel în vârstă de 2 ani, iar acest lucru a fost posibil datorită Antoniei.


                                                              Narcisa, Milano


Contact: 0767.574949
Vizitaţi şi pagina ei de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu