marți, 22 iulie 2014

Un triunghi amoros care mă destabilizează



Am să vă explica situația, pe scurt.
Sunt cu prietenul meu de numai câteva luni și trăim o poveste cu adevărat frumoasă. Singura problemă este cel mai bun prieten al lui, un tip arătos foc.
Este destul de frumos şi ne-am întâlnit de vreo câteva ori, în secret. Acesta este un bărbat dibaci şi tenace, care foarte simplu s-a strecurat în relația noastră. A devenit un fel de triunghi amoros care are darul de a mă destabiliza puternic.
Este însă nevoie de o mulțime de atenție, căci el vorbește despre mine peste tot, îmi trimite zilnic SMS şi nu mai ştiu ce să fac şi cred.
Nu știu ce să fac, este nevoie de o mulțime de spațiu în relația noastră. Credeți că acest lucru este normal? Ce ar trebui să fac? Oare acest tip mi-a făcut farmece ca să rămân cu el?
Uneori, mă simt ciudat şi mi se întâmplă tot felul de chestii bizare, care efectiv mă sperie.

                                                   Bianca, Napoli, Italia


Din păcate, în cărţile mele am văzut că ai farmece făcute de altă vrăjitoare pentru ca el să fie cu tine. Dacă vrei să scapi de el, atunci caută-mă!
                                                Tămăduitoarea Lucia




Contact:  0764.150442, 0749.131182
Vizitaţi şi pagina mea de pe siteul www.vrajitoarero.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu